onsdag 15. august 2012

Konfirmasjonstid...

Her i området er det konfirmasjoner også på høsten!

Her er et vintage kort laget til gutt:


Konfirmanten spiller tromme i korps.
Dette fine bildet har jeg skrevet ut fra nettet,
det samme har jeg gjort med notearket!

Det passet jo perfekt til dette kortet!





Dette kortet er bidrag til
Panduro Hobby - noe til gutt/mann

Det er så koselig med nye scrappevenner! Tusen takk for hyggelige kommentarer og at dere har lyst til å følge bloggen min!

Ønsker deg en fin kveld!

Klem Kine




6 kommentarer:

  1. Nydelig kort :) Flotte detaljer og flott sammensatt :) Klem Rita

    SvarSlett
  2. Så kult å lage Vintage kort til konfirmanter, dette ble jo helt super flott ! Liker hyssingen du har festet rundt :)

    SvarSlett
  3. Lekkert!
    Så flott bretteteknikk og nydelige farger!

    klem :)

    SvarSlett
  4. Så mye fint du lager. Det var er lekkert konfirmasjonskort med flotte farger og materiale. Kjekt med litt maskulin inspirasjon, for det synes jeg er så vanskelig å finne på. Ha en flott kveld! :):)

    SvarSlett
  5. Flot kort, jeg kan rigtig godt lide man kan åbne det mere end en gang. Ha en god dag:0)

    SvarSlett
  6. Så flott kort!
    Passet så bra det motivet til hva han gjør:)
    Og for noen kjempefine tekster du har inni:)
    Ha en fin dag:)
    Klem Toini

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar!