mandag 7. januar 2013

GDT hos Scrappin' All Over

I januar er jeg Gjestedesigner hos Scrappin' All Over!
 
Jeg har laget en utfordring som jeg håper DU vil være med på!
 
Fjær, garn og knapper!
 
Du kan lage hva du måtte ønske
-så lenge du har disse 3 elementene med på prosjektet ditt!
 
Her er mitt bidrag:
 

 
Jeg har laget et trekkspill-kort
Dette er 10 x 12 cm
Det er laget av kraftkartong og kledd med mønsterark
  
 
Arkene er fra Prima
Bildet på forsiden er fra et klippeark fra Graphic45
 
 
Alle stemplene er fra Kreativ Hobby!
 
 
 
 
Tag i konvolutt fra Panduro
- det er hyggelig å skrive noen fine ord i disse konvoluttene
 
For å se premien du kan vinne - besøk Scrappin' All Over
 
Hiv deg på da vel?
 
Klem Kine

2 kommentarer:

  1. Kult og lekent kort!
    Ha en flott uke :o)

    SvarSlett
  2. Stilig trekkspillkort med flotte detaljer!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar!