torsdag 9. august 2012

Bliss....

Jeg er en stor fan av Mona V

Hun har en så utrolig delikat og lekker stil...

Dette bryllupskortet er mer eller mindre liftet fra hennes blogg,
håper jeg er tilgitt!
Det er virkelig gjort fordi jeg beundrer...

Tror dette kortet treffer midt i blinken for brudeparet <3



Digger de herlige arkene fra Maya Design!


Tusen takk til nye følgere!
Så hyggelig å se at det jeg lager faller i smak!

Jeg er ikke helt ferdig med bloggrunden min, tenker at jeg skal fortsette på den nå (mens jeg ser på håndballjentene)!

Klem Kine


2 kommentarer:

  1. Hej, Hvor er det et super fint bryllupskort du har lavet. Dejligt at følge din blog.

    SvarSlett
  2. Kjempe flott kort :) Så dette setter nok brudeparet pris på :) Mange flotte detaljer her :) Klem Rita

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar!