onsdag 21. desember 2011

I siste liten...

Trodde jeg hadde track på gavene til barnehagen...
Men jeg oppdaget i går kveld at jeg manglet en...

Så da var det bare å sette seg ned og lage...

Det ble en litt kjapp versjon fordi klokka var over 23.00 da jeg begynte og tassen skulle ha med seg gavene i barnehagen i dag tidlig...

Men jeg ble ferdig og håper mottakeren blir glad!

Dekorert Toffiee eske:



Bidrag til:

Scrappekammeret #44 - I siste liten

Anonyme Scrappere - Julescrap Del 2(nisse sammen med barn og rødt)

Vintage Udfordring #33 - vertinnegave


Puh, jeg koser meg selvom småstresset prøver å ta overhånd..
Fysj, kom deg vekk!!!

3 dager igjen!!! Koooos!!

Klem Kine





7 kommentarer:

  1. So flott Toffifee øskje du har laga!
    So fint da papiret var!!

    Tusen takk for at du deltar hjå oss i Anonyme Scrappere!

    Ha ei god jul :)

    SvarSlett
  2. Nydelig gave dette, er sikker på at mottakeren ble glad! :-) Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!

    SvarSlett
  3. Så vackert dekorerad ask! Tack för att du deltar i Vintage udfodring!

    SvarSlett
  4. Så flott den var! Likte godt motivet med nissen og den lille ungen! Takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb!
    ~Karen Elise~

    SvarSlett
  5. Så fin den ble. Flott dekorert. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  6. Enkel og flott eske!!

    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NsHk. Lykke til!!

    Klem Plundis

    SvarSlett
  7. Denne var enkel og stilren :) Tusen takk for at du deltar hos NSHK!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar!