tirsdag 27. desember 2011

Emma

Babykort laget på bestilling.

Veldig kjekt å lage noe annet enn jul nå!




Håper mottakeren blir fornøyd!

Bidrag til:
Papirdokkene #18 - Bingo (loddrett; Thickers, dies og roser)

Har vært alene med alle guttene i dag... Stor og liten har vært eksemplariske, men så har vi han røveren i midten som er en virkelig prøvelse om dagen...
I morgen skal han i barnehagen å leke noen timer og det tror jeg både han og jeg har godt av... ¨

Trassalderen er ikke noe å kimse av!

I kveld skal det slabbedaskes på sofaen med både "fruer" og premiere på en annen serie!

Nyt romjulen!

Klem Kine

6 kommentarer:

  1. Lekkert, Kine...:oD

    Må også si at jeg vet virkelig hva du snakker om når det kommer til barna... :oP

    Ha en forsatt god jul og kos dere masse...

    Klem fra meg...

    SvarSlett
  2. Så lekkert dette var :) Mange og flotte detaljer! Søtt bilde da :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  3. Å så nydelig kort. Me like.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlett
  4. Stilig med lag på lag... et vakkert kort!
    Takk for at du bidrar hos Papirdokkene.

    klem
    Angella

    SvarSlett
  5. Så nydelig kort! Jeg er en stor fan av lag på lag, lekkert !
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

    Godt Nytt År!

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  6. Flott kort igjen fra deg:) Mange fine detaljer og et veldig søtt bilde!

    Takk igjen for at du scrapper med oss Papirdokker

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar!