onsdag 18. april 2012

Natterangler!


Følg denne oppskriften:
1 fotografi/bilde/motiv
2 mønsterark
3 forskjellige stempler
4 teipbiter
5 dyr/insekter
6 blomster
7 knapper
Det skal da for eksempel brukes kun 6 blomster, hverken færre eller flere. Å bruke andre materialer i tillegg til tingene på lista er lov, men alle de obligatoriske tingene må synes :)
 
Her er mitt bidrag:
 
 
 

 Endelig har jeg fått prøvd min nye symaskin på papir! Hurra!


Takk for en super utfordring!

Håper samtidig du vil være med på den enkle og annerledes konkurransen min!

Den finner du HER

Klem Kine

6 kommentarer:

  1. flotte farger og morsomt med søm på bildet.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  2. Det ble kjempetøft med sikksakksøm rundt bilde! Flott Lo!

    Moro å se at du er med oss! Da blir vi så glad!

    SvarSlett
  3. det ble fint med den hyssingen rundt journaling sirkelen.

    Takk for at du tok utfordringen vår :)

    SvarSlett
  4. Dette var en koselig LO. Liker måten du har rammet inn journalinen med hyssing, kreativt!

    SvarSlett
  5. Dette var en tøff LO. Jeg likte speseielt godt at du har brukt søm :)

    SvarSlett
  6. Så stilig side, det ble veldig fint med sømmen rundt bildet!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar!