tirsdag 13. mars 2012

Hytta

I helgen var vi endelig på hytta!

Hytta er mamma og pappa sin, men vi er så heldige at vi får lov å bruke den akkurat så mye som vi vil!

I sommer fikk vi ikke brukt den fordi jeg stort sett var sengeliggende. Gleder meg til tiden fremover nå!
I år skal vi i alle fall være der mye mye mer!
Jeg hadde som mål å ta bilder rundt i hele hytta for å vise dere.
Den er bare så innmari fiiiin!
Men da jeg hadde tatt bilder av badet gikk jeg tom for strøm!
Er det muuulig??

Jaja, jeg viser dere herved det lille badet, så lover jeg at mer kommer senere!


I løpet av sommeren skal vi enten male det speilet som henger der eller aller helst finne et litt større speil...
Praktisk knaggrekke som henger over den vakre lilla døra....
 
Det er vann på hytteveggen fra april til september.
 
Da hytta ble kjøpt var det utedo her. Så det første som ble gjort var å lage dette lille badet og satt inn snurredass. Det er veldig praktisk og fint når man har små barn!
 
Dette var en liten smakebit!
 
Gleder meg til å vise dere rommet med den blå døren, og den gule døren... Og stua!!
 
Ha en strålende dag i sola!
 
Klem Kine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar!